Kend din målgruppe

DR har i flere år gjort brug af brugernes inputs i forskellige udviklingsfaser. Særligt når det kommer til børn og unge er det for DR værdifuldt at involvere målgruppen i udviklingen af indhold. Den feedback, som målgruppen kommer med, kan give de producerende en mere klar retning i forhold til greb, fortælling og indhold. Til denne talk åbner Kathrine Bach værktøjskassen og giver et indblik i, hvornår og hvordan DR konkret arbejder med at involvere børn og unge med ønsket om at inspirere til at skabe indhold sammen med den målgruppe, man producerer til.

Kathrine Bach er uddannet i film- og medievidenskab fra Københavns Universitet, hvor hun har specialiseret sig i brugerinddragelse af børn som målgruppe. Hun arbejder til dagligt som kreativ projektleder ved brugerinddragelse i DR B&U, hvor hun involverer børn i udviklingen af indhold til Ramasjang og Ultra. Tidligere har Kathrine været en del af redaktionen på Ultra Nyt og tilrettelægger på outreach-projekter for blandt andet MGP.

TILMELDING

Du kan ikke længere tilmelde dig

OPLÆGSHOLDER

Kathrine Bach

TIDSPUNKT

24. september 2024 kl. 19-20:30