Samtale med Ditte & Louise om deres nye serie Dansegarderoben

Kom med bag fortæppet til Dansegarderoben i denne online samtale med Louise Mieritz og Ditte Hansen. Ditte og Louise fortæller om deres nye serie Dansegarderoben og give dig indblik i dens tilblivelse samt deres oplevelser med at skrive og instruere deres første serie.

Louise Mieritz er skuespiller og forfatter uddannet fra Statens Teaterskole i 1994 og har siden da været med i en bred vifte af film og serier bl.a. Arvingerne, DNA, Lykke samt Ditte og Louise som hun har skrevet i samarbejde med Ditte Hansen. Ditte Hansen er skuespiller og forfatter uddannet fra Skuespillerskolen ved Odense Teater i 1996, og er kendt for hendes mange medvirken i forskellige sketch shows, film og serier heriblandt Lærkevej, Forbrydelsen og Try Hard. Senest har Ditte og Louise skrevet og instrueret serien Dansegarderoben.

TIDSPUNKT

11. maj 2023 kl. 16-17

OPLÆGSHOLDER

Louise Mieritz og Ditte Hansen